Jak wybrać najlepszą lokalizację na imprezę integracyjną?

 
Znalezienie trafionej lokalizacji na imprezę integracyjną wcale nie jest takie proste, jak mogłoby się wydawać. Miejsce, w które zapraszani są uczestnicy, musi być nie tylko atrakcyjne, ale też znajdować się w odpowiedniej odległości do miejsca zamieszkania. Są to jedne z ważniejszych warunków, jakie muszą zostać spełnione, by impreza cieszyła się dużym zainteresowaniem i zadowalała frekwencją.

Impreza integracyjna w hotelu

Choć oferta agencji eventowych specjalizujących się w organizacji imprez i wyjazdów firmowych, takich jak Chilli Event, jest obecnie bardzo rozbudowana i różnorodna, nadal jednym z najpopularniejszych miejsc wybieranych na lokalizację spotkań integracyjnych są hotele. W sumie trudno się temu dziwić. Duże ośrodki tego typu nie tylko posiadają odpowiednią bazę noclegową i gastronomiczną, ale też nierzadko są wyposażone w nowoczesne i doskonale wyposażone sale, w których mogą odbywać się zarówno konferencje i spotkania biznesowe, jak i zabawy czy występy artystów. Oprócz tego coraz bardziej popularną usługą w hotelach jest możliwość skorzystania ze strefy SPA, basenów i innych. Dla pracowników takie udogodnienia z pewnością będą dodatkową atrakcją. W naszej agencji hotele dobieramy, zwracając uwagę na liczbę osób biorących udział w wydarzeniu, jak i zainteresowania grupy. Dbamy o to, by wybrany obiekt spełniał wysokie standardy, oferując przestrzeń dostosowaną do preferencji uczestników eventu. Zależy nam, żeby pracownicy powrócili z imprezy zadowoleni – zarówno z możliwości pojawienia się na wartościowych konferencjach, jak z wzięcia udziału w dodatkowych aktywnościach mających na celu ich integrację. 
 
Przy planowaniu imprezy integracyjnej bardzo istotne jest określenie oczekiwań odnośnie wydarzenia i preferowanych atrakcji.  Myśląc o wspólnym gotowaniu, warto wziąć pod uwagę organizację wydarzenia w restauracji odpowiedniej do tego typu działań lokalizacji (np.  restauracji, studia kulinarnego lub sali konferencyjnej), a paintball, jazda samochodami terenowymi czy też nauka golfa wymaga znalezienia odpowiedniej przestrzeni w plenerze. Profesjonalna agencja eventowa weźmie pod uwagę wszelkie wytyczne i zaproponuje miejsca, które pozwolą spełnić oczekiwania klienta.

Imprezy wyjazdowe – okazja do integracji pracowników

Organizacja imprez firmowych i integracyjnych to w obecnych czasach bardzo ważny element funkcjonowania każdego dużego przedsiębiorstwa. W nowocześnie zarządzanych firmach bardzo dużą wagę przywiązuje się do integracji zespołu, bo tylko pracownicy, którzy są ze sobą zgrani, dobrze współpracują i lepiej się między sobą komunikują. Na co dzień w pracy trudno o zbyt wiele towarzyskich interakcji, dlatego właśnie imprezy i wyjazdy integracyjne stanowią doskonałą okazje, by lepiej się poznać i zobaczyć, jak nasi koledzy i koleżanki z pracy zachowują się poza biurem. 

Zalety płynące z organizacji wyjazdów integracyjnych 

Skoro już o wyjazdach integracyjnych mowa, to warto podkreślić, że cieszą się one coraz większą popularnością. Takie wypady stanowią okazję do miłego spędzenia czasu, ale też nierzadko wiążą się z możliwością skorzystania z atrakcji, do jakich na co dzień większość ludzi nie ma dostępu. Zapracowane osoby zazwyczaj cenią sobie wypady na łono natury. Spokój, cisza, zwolnione tempo pomagają zregenerować siły i naładować akumulatory. Góry, pojezierza, wybrzeże Bałtyku to doskonałe miejsca na tego rodzaju wypady. W zależności od tego, jak liczna jest grupa uczestników, odpowiednią lokalizacją mogą być kameralne agroturystyki zaszyte gdzieś pośród lasów lub większe ośrodki wypoczynkowe, w których oprócz wszystkich podstawowych wygód, do dyspozycji gości oddaje się baseny, sauny, boiska sportowe i różne inne obiekty, w których można aktywnie wypoczywać.